loading...
جدیدترین و بروزترین ها
آخرین ارسال های انجمن
امیرحسین بازدید : 874 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام. فهمیدی تصادف کردم؟

بذار برات بگم کجا؟

تو جاده چشات، اتوبان نگات، خوردم به خوبیات، چپ کردم واسه صفات، قربوت وفات، عزت زیاد.

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

جریمه ی مشق شب، صد بار بنویس:

" رفیقی ک یادش نبودم، یادم کرد "

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

2 تا گل نام ببر که با " خ " شروع بشه؟

...

...

درسته! خودم و خودت!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

هدیه ای برای تو

{ 3-2-1-10-9-8-7-6-5-4 }

قبل از اینکه بری پایین جون هرکی دوست داری یه شماره انتخاب کن

.

.

.

.

.

1- چشمامی

2- نفسمی

3- قلبمی

4- عشقمی

5- دنیامی

6- جیگرمی

7- بیادتم

8- دیونتم

9- اسیرتم

10- خاک پاتم

دیدی چقدر دوست دارم!

سلام. فهمیدی تصادف کردم؟

بذار برات بگم کجا؟

تو جاده چشات، اتوبان نگات، خوردم به خوبیات، چپ کردم واسه صفات، قربوت وفات، عزت زیاد.

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

از حس قشنگ عاشقی لبریزم / در بانک دلت منتظر واریزم

در جیب دلم هرچه محبت دارم / آن را به حساب قلب تو میریزم

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

جریمه ی مشق شب، صد بار بنویس:

" رفیقی ک یادش نبودم، یادم کرد "

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

یه تریلی میخرم، تو هم بشو همکارم !

نه برای اینکه شیشه جلو رو دستمال بکشی و چایی بدی دستم...

برای اینکه همش بگیری بخوابی، منم به عشقت عقب تریلی بنویسم:

بوق نزن، سالار خوابه!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

خیلی دوست دارم یه روز میام دنبالت و میبرمت جایی که دست هیچکس بهت نرسه...

قربانت، عزراییل !!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

اگه این اس ام اس رو خوندی یعنی دوسم داری،

اگه پاک کنی یعنی عاشقمی،

اگه جواب بدی دیوونمی،

اگه جواب ندی یعنی من و میخوای !!!

حالا چیکار میکنی؟

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

اگر گدا یاد پادشاه نکند، پادشاه چه داند گدایی هم هست.

گدای دیدارتم پادشاه...

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

گفتند: معشوقه ات به تو خیانت میکند!

گفتم: میدانم.

گفتند: این یعنی دوستت نداره!

گفتم: میدانم.

گفتند: روزی میرود و تنها میمانی!

گفتم: میدانم.

گفتند: پس چرا ترکش نمیکنی؟

گفتم: این تنها چیزیست که نمیدانم.

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

در جاده عشق با هیچکس همسفر نشو، اما اگر شدی تا آخرش باهاش بمون.

هرگز هیزم عشق رو آتش نزن، اما اگه زدی وایستا باهاش بسوز.

خلاصه بهت بگم، توی قلب من نیا، اما حالا که اومدی تا آخر عمرت بمون!!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

عشقم / امیدم / آرزوم / زندگیم / عمرم / دینم / نیام / نفسم

 حواسم / فکرم / ذکرم /  خیالم / جسمم / روحم / جونم / خونم

قلبم / وجودم / بودم / نبودم / هستیم / نیستیم / مستیم

فقط تویی، تو. تو. تو / با تمام وجود دوست دارم، دوست دارم. دوست دارم

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

(نام: بی نام)

(صدایم: سکوت)

(خوراکم: غم)

(دلم: خون)

(کوله بارم: حسرت)

(وطنم: غریب)

(گناهم: عشق)

(همدمم: تنهایی)

(تنها کلامم: دوستت دارم)

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

< شب عشق >

< سحر ندارد >

{ تو در قلب منی }

{ کسی خبر ندارد }

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

ریاست محترم دل، با سلام...

اینجانب عشق، فارغ التحصیل رشته ی محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در شعبه مرکزی قلب او باشم...

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

هدیه ای برای تو

{ 3-2-1-10-9-8-7-6-5-4 }

قبل از اینکه بری پایین جون هرکی دوست داری یه شماره انتخاب کن

.

.

.

.

.

1- چشمامی

2- نفسمی

3- قلبمی

4- عشقمی

5- دنیامی

6- جیگرمی

7- بیادتم

8- دیونتم

9- اسیرتم

10- خاک پاتم

دیدی چقدر دوست دارم!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

قلیان

سیگار

حشیش

تریاک

شیره

شراب

وتکا

ویسکی

عرق

ورق

زرورق

کراک

دوا

اشک خدا

کریستال

هروئین

گراس

ناس

انفیه

گبری

شامپاین

مرفین

کوکائین

شیشه

همه رو میشه ترک کرد !

ولی تو رو هرگز، هرگز

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

به سلامتی همه اونایی که تو دل ما نشستن و کرایه هم نمیدن !!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شده؟؟؟

میگه از شوهرش؟؟؟

پ ن پ چشبیده بود به کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

زنه سیمکارت میخره، مخواسته شوهرشو سوپرایز کنه

از تو آشپرخانه بهش اس میده، میگه: سلام خوبی عزیزم؟

شوهرش جواب میده: سلام گلم بعدا خودم بهت زنگ میزنم. الان عنترخانوم تو آشپرخونه است.

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

حیف نون تو جهنم می رقصیده، بهش میگن چرا می رقصی؟

میگه پروندم گم شده!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

اخطار، اخطار!!!

مشترک عزیز: شما جز افرادی هستید که به سختی برای ما اس ام اس میفرستد!

در صورت ادامه این بی مرامی شماره شما حذف خواهد شد!!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

رفتم در مغازه به یارو میگم قرص پشه کش داری؟

میگه واسه کشتنش میخوای؟

پ ن پ برا سردردش میخوام

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

دوست داشتم مدل های مختلفی دارد:

- از ته دل

2- دیوانه وار

3- بی نهایت

4- بدجور

5- ناجور

6- بیشتر از جون...

ولی ما همه جوره دوستت داریم!!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

گدا چیست؟

 موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد.

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

عشق چیست؟

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید!

به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید!

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید!

به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید!

به گل گفتم عشق چیست؟ پر پر شد!

به انسان گفتم عشق چیست؟ اشک از دیدگانش جاری شد و گفت: دیوانگیست!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

2 تا گل نام ببر که با " خ " شروع بشه؟

...

...

درسته! خودم و خودت!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

ببینم تو موبایلتو چیکار کردی که من هرچی زنگ میزنم میگه:

مشترک مورد نظر در قلب شماست!!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

یک سی سی دوستت دارم.

یک قطره عاشقتم.

یک لیتر به فکرتم.

یک بشکه دروغ گفتم!!!

- -- --- ---- ----- ------ ----- ---- --- -- -

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم.

آره من قولی بهت دادم که تا تهش بمونم.

تو ولی این روزا سرد شده نگاهت.

راهزنا زدن به راهت.

اما من چی؟

من فقط یکم شکستم.

خوب به من نگاه بکن، میبینی؟

همن هنوزم همون دیوونه هستم...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • ژنرال فایل
  • ?????? ?????
  • بزرگترین سایت موزیک ایران
  • اس ام اس عاشقانه
  • گالری عكس
  • عکس،کلیپ،آهنگ
  • عكس و كلیپ های داغ
  • فیلم آموزشی دروس دانشگاه و دبیرستان
  • هنرکده یاس (نبینی از دستت رفته
  • خاطرات تنهایی
  • اس ام اس جدید 94
  • دانلود كليپ
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • زوم سیتی"آموزشی و تفریحی"
  • پست های فیسبوکی
  • سایت تفریحی
  • تی موزیک
  • . . . تنهایی . . .
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • سایت تفریحی و سرگرمی فان صدا | fun3da |
  • اخبار سینمای ایران و جهان
  • بهترین سایت دانلود
  • کمپ خبری
  • وی یو نییو
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • اس ام اس سند
  • دانلود نرم افزار
  • مجله اینترنتی گیلانو
  • کسب درامد از طریق اینترنت بسیار بالا
  • جدیدترین ها
  • ♥♦♣تصویر زمینه و گالری عکس♥♦♣
  • سوپر کد | SuPeR cOdEa |کد و قالب وبلاگ
  • نابترین وبلاگ فارسی
  • تبادل لینک اتوماتيک
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • jam
  • سی زدها
  • هاب اس ام اس | اس ام اس جدید
  • بـــــدو بـــیــــا تــــو
  • دانلود نمونه سوالات امتحانی
  • چت ملوس
  • عکسهای جذاب بازیگران
  • فروشگاه جاواوب
  • بند انداز برقی
  • خبرگیر
  • تبلیغات اینترنتی
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک هوشمند و خودکار
  • هلو دانلود
  • دانلود کرک سریال لایسنس نرم افزار
  • تبادل لينك لينك4
  • Youtube بروزترين مرجع دانلود‎ Youtube
  • همه چیز از همه جا
  • 5موزیک
  • سایت تفریحی سیسیلی
  • توپ20
  • نت گشت
  • اس ام اس کده شهر آفتاب
  • 1376 دانلود
  • گالری لباس زنانه و مردانه 2014
  • شب فان
  • تکــــ موزیکــــ
  • جاست کلیپ|دانلود کلیپ|اس ام اس|سرگرمی|مطالب جالب|و
  • جک امروز
  • بانک اس ام اس نازدونه
  • عکسهای داغ هنرمندان
  • پروازی به اوج
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند | لینک 3 |تبادل لینک سه طرفه
  • تبادل لینک با وبلاگ
  • خرید windows 8
  • خريد گن لاغري مردانه
  • تبادل لینک
  • تبادل لينك رايگان
  • مجله تفریحی فور فان
  • ºO☾ fяєє2dł ☽Oº|دانلود رایگان
  • بوق | بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی
  • رمان ها
  • شعر های خوانده نشده
  • بخون,ببین,بخند,حالشو ببر-ابر فان
  • تبادل لینک
  • ﻝﺎﻳﺮﺳ ﻭ ﻢﻠﻴﻓ ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ‎ Youtube
  • بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی |فان پرسی
  • بلوچستان
  • تیتر اول
  • طراحی سایت
  • اس ام اس سخن چین
  • جدیدترین و بروزترین
  • مدرن سایت
  • نیمبوز
  • بزن لایکو
  • زیبایی , عکس , اس ام اس
  • اس ام اس عاشقانه
  • تبلیغات رایگان
  • سایت خــــــــــفـــــــــــن
  • ادکلن مردانه
  • لینک رایگان
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1283
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 255
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 296
  • بازدید امروز : 2,902
  • باردید دیروز : 1,774
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 19,237
  • بازدید ماه : 44,479
  • بازدید سال : 302,742
  • بازدید کلی : 5,310,082
  • کدهای اختصاصی